-->

poniedziałek, 26 marca 2012

URATOWANA!



-Czy ty wiesz ile ja już takich gratów na śmietnik wyniosłam? – zapytała Babcia jak zwykle nie oczekując odpowiedzi.
-Żeby było mniej sprzątania jak ja no wiesz…
Przeniosę się na łono Abrahama – dopowiedziałam w myślach i spuściłam smutno głowę. Bynajmniej nie nad tym „przeniesieniem” Babci, bo ma się świetnie, ale TYM, co żywota dokonało na śmietniku.
Co to musiały być za skarby?!
Ale koniec!
Nie mogę się tak dręczyć, bo mi serce pęknie.



















(na zdjęciu : "uratowana", czyli tablica, na której Sam Majkel dzieckiem będąc literki pisał!)

2 komentarze:

  1. Też pisałam. Na tekiej tablic nauczyłam się pisać "Z":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oficjalnie stwierdzam, że Pani widniejąca nade mną ma cudny blog!
    dziki lokator

    OdpowiedzUsuń