-->

poniedziałek, 18 marca 2013

MAM FEROMONA!

No, kurde blaszka, nie widzę inaczej!
Los mnie ostatnio nieprzyzwoicie rozpieszcza, pieszczoszek jeden.
Wspaniałodajność ludzka mnie zaskakuje! Nieinternetowo i internetowo.
Zostałam obdarowana niezwykłościami przez Kobiety Wyjątkowe.

Zatem, chronologicznie:
-koralje od Funity Fspaniałej (FUNITA), fspaniałe kolory, super modern dizajn i wogóle coolerstwo maksymalne, kocham je;

-przepiękny dar od Juki (JUKLANDIA), Joleczki znaczy się Kochanej, książka o której marzyłam (a się nie załapałam), fotografie by Juka (które doczekają się godnej oprawy i miejsca!) i karteczka, którą zachowam w archiwach i... serduchu;

-absolutnie cudnisty i przezabawny zestaw od Anitki (ANITA SIĘ NUDZI), której Bozia ewidentnie dwie prawe rączki dała (cudowna pomyłka!!!) : przypinka w moich kolorach:  kwiatowa, wiosenna, romantyczna, zachwycająca; breloczkowa dzidzia (Muffin jak malowany!) a w torebusi... wełniane warzywka (mniammmm!), jeszcze nie widziałam, żeby Jagoda na jarzyny tak się rzucała; torebeczka na przydasie... przepiękne to wszystko!

Drogie Panie,
Chcę, żebyście miały świadomość odpowiedzialności za mój cudowny nastrój, poprawę humoru i samopoczucia!!!
A jak rączki mi drżały, kiedy paczuszki otwierałam... Oj! Emocje były!!!
Dziękuję Wam!
Joluś, Funito, Anitko, dzięki!!! ;*********


Mały peesik.
Czy mogę nie polecić torebusiek by Olqua (PRZYTULISKO POD WIĄZAMI)? Nie mogę! Olu, dziękuję za prześmieszną niespodziankę ukrytą w torebeczce! :)))

Czy mogę nie polecić wytworów ślicznych rączek Ani (SCRAPERKI)? Nie mogę! Aniu, dziękuję za przesłodką niespodziankę i praktyczny dodatek! :)))

Obfocię Wasze cudeńka uwieczniając apartamenta Jagody!
Dziękuję Kochane Dziewczyny!

12 komentarzy:

  1. Ożesz dziękuję za tyle miłych słów- jakby mnie aniołek cmoknął!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, zasłużyłaś w pełni!!!
    Przepiękna robota! :)))
    A ten królik......... Dżizysie, rozwalił mnie na łopaty! ;)))
    Mój Diabełek Jagodowy Cię całuje! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. To dla mnie Wielka Przyjemność, że mogłam cokolwiek Ci podarować... Dajesz mi - i zapewne dziesiątkom innych osób - taką dawkę szczerego uśmiechu ażdoopluciamonitora, że nic co bym zrobiła, nie zrównoważy tego :D A w mailu będzie prośba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joleczko Kochana, już lecę czytać mailika zatem!
      Za komplementa niezasłużone dziękuję Ci bardzo!
      Jesteś Kobietą Niezwykłą, wiesz? :))))))))))))

      Usuń
  4. kochana ptaszkowa torebusia to eco opakowanie na kanapkę do pracy :p
    a siatka dla Małej coby za młodu idee eco zakupów sobie wpajała :p
    cieszę się,że taka radość z tych moich wytworków :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, ptaszkową faktycznie zaraz sobie przywłaszczyłam do własnej torby dużej, coby mi organizację ułatwiła.
      Cuda tworzysz Kobieto, cuda!!!
      A radochę mamy od rana, bo ledwie dziecię moje powieki uniosło, już do garów i gotowania się zabrało... ;))))))))))
      Jeszcze raz, dziękujemy Ci Kochana!!!!!!!!! :**********

      Usuń
  5. to ci dopiero niespodzianki :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe!!!!!!!!!!!!!!!!
      Miłego dnia jutro i pojutrze i... tak dalej, Asiu! ;)))
      ;*

      Usuń
  6. witam,zagladnelam dzieki wspolnym blogom w ulubionych i zostaje na dluzej:)
    tym bardziej,ze wzrok moj wyłapał ze nasze pociechy urodzily sie z roznica jednego dnia,moj Miki 26.03.2012:)
    pozdrawiam cieplutko i jesli moge prosic o inf na temat emalii olkusz,czy jest szansa na jakas przysługe?u nas niestety nigdzie w okolicy nie znalazlam:(
    tysia,
    mojbialydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Justynko,
    Ta data na górze, jest datą narodzin bloga...;)))
    Mój Muffin jest dzieckiem wojny, urodził się 13 grudnia...;)
    Jeżeli chodzi o emalię, powiem szczerze, że ja najchętniej na zasadzie wymianki działam...
    Jeżeli ktoś coś tworzy-dzierga, szyje...itd, chętnie się wymieniam. A że moje obie łapki lewe, to właśnie na emalię.
    Miałam napisać do Ciebie mailowo, ale nie mogłam adresu znaleźć, taka jestem sprytna...;)
    Serdeczne wiosenne pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poczułam się wyjątkowo chronologicznie!!! ;D
    Poczułam się jak jakaś sławna blogerka przez Ciebie, no. Miłe uczucie, nie powiem ;)

    Sypie śnieg i sypie nam dobrociami od fajnych dziewczyn, co?
    Pieeeeeeeelić skromność: widać zasłużyłyśmy!
    Czy Ty wiesz, co ja cudnego od pewnej damy nigdzie niezameldowanej dostałam??? ;)
    Wciąż jeno na sesję foto dotrzeć z tymi skarbami mi nie dane :(
    Ale będzie!

    666 buziaków! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co, sławnaś Pani, sławnaś! I to już nie celebrycko a gwiazdorsko!!!;)))
      Dzięki jeszcze raz Fu, bo otworzyłaś jakiś wór prezentowy po prostu, ujmując sprawę chronologicznie i faktycznie!!!

      Buziaki również ślę... i 666 i 69... jak kto woli...;)))
      A wiosna? U Ciebie już się dziś uwiośniłam, oczy napasłam,więc ignoruję rzeczywistość!:)))

      Usuń